Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5928
Title: Удосконалення технології проектування тягових зубчатих передач моторвагонного рухомого складу
Authors: Мороз, Володимир Ілліч
Братченко, Олександр Васильович
Бобрицький, Сергій Владиславович
Громов, Володимир Ігорович
Keywords: моторвагонний рухомий склад
електропоїзд ЕР-2
тяговий привод
тягова зубчата передача
зубчаті колеса
технологія проектування
технологія ремонту
математичні залежності
Issue Date: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Мороз В. І. Удосконалення технології проектування тягових зубчатих передач моторвагонного рухомого складу / В. І. Мороз, О. В. Братченко, С. В. Бобрицький, В. І. Громов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 136. - С. 44-49.
Abstract: UA: В статті обґрунтовано необхідність удосконалення технології проектування тягових зубчатих передач моторвагонного рухомого складу за рахунок вибору розрахункових коефіцієнтів зміщення 1 x і 2 x при виготовленні шестерень та зубчатих коліс за умови отримання високих якісних показників. Розглянуто найбільш розповсюджені підходи до їх вибору. Запропонована процедура вибору 1 x і 2 x на основі вирішення задачі багатовимірної оптимізації з обмеженнями. Наведені математичні моделі для вибору коефіцієнтів зміщення на прикладі ТЗП електропоїзда серії ЕР-2. Подані рекомендації щодо подальшого застосування запропонованої методики в дослідженнях, які спрямовані на створення ТЗП нового та модернізацію існуючого МВРС.
EN: In the articles the necessity of improvement of technology of planning of the hauling gearings of multiple unit rolling stock is grounded due to the choice of calculation coefficients of displacement 1 x and 2 x at making of cog-wheels and gear-wheels on condition of receipt of high high-quality indexes. The most widespread approaches are considered on their choice. Procedure of choice is offered 1 x and 2 x on the basis of decision of task of multidimensional optimization with limitations. Mathematical models are resulted for the choice of coefficients of displacement for the hauling gearings of electric train of series of ER-2. Presented recommendation on further application of the offered method in researches which are directed on creation of the hauling gearings new and modernization of existent multiple unit rolling stock.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5928
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 136

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз.pdf458.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.