Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/592
Назва: Інноваційні тенденції розвитку бізнес-процесів приміських пасажирських перевезень
Інші назви: Innovative trends in the development of business processes of suburban passenger transportation
Автори: Дикань, Володимир Леонідович
Єлагін, Юрій Вікторович
Dykan, V. L.
Elagin, Yu. V.
Ключові слова: інформаційні технології
безконтактна ідентифікація
приміські пасажирські перевезення
information technology
contactless identification
suburban passenger transportation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дикань, В. Л. Інноваційні тенденції розвитку бізнес-процесів приміських пасажирських перевезень / В. Л. Дикань, Ю. В. Єлагін // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 53. - С. 9-14.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто розвиток та сучасний стан інформаційних технологій безконтактної оплати проїзду в секторі приміських залізничних перевезень, проаналізовано існуючі системи безконтактного зчитування, можливість й доцільність їх застосування у приміських пасажирських перевезеннях. Встановлено, що розвиток та ефективність пасажирських перевезень неможливі без застосування новітніх інформаційних технологій та реінжинірингу бізнес-процесів пасажирських перевезень та приміських перевезень зокрема. Впровадження нових автоматизованих процесів оплати проїзду, контролю та обліку пасажирів дозволить суттєво скоротити трудові витрати в пасажирських компаніях, підвищити якість і оперативність визначення оптимальної дальності слідування приміських поїздів, і, відповідно, забезпечити ефективне планування та організацію приміського пасажирського руху.
EN: The article describes the development and current state of information technology for contactless fare collection in the sector of commuter rail services, analyzed existing systems contactless reader, the possibility and expediency of their application in suburban passenger traffic. Established that the development and efficiency of passenger transport is impossible without the use of advanced information technologies and reengineering the business process of passenger transportation and commuter traffic in particular. Implementation of new automated processes fare payment, control and accounting of passengers will significantly reduce labor costs in the passenger companies to improve the quality and efficiency of determining the optimal repetition range commuter trains, and, accordingly, to ensure the effective planning and organization of suburban passenger traffic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/592
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 53

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dykan.pdf358.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.