Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5937
Назва: Особливості аналітичного дослідження кінематичних характеристик механічної системи регулювання швидкості дизель-поїзду ДР1А
Автори: Братченко, Олександр Васильович
Ключові слова: залізничний рухомий склад
дизель-поїзд ДР1А
механічна система регулювання швидкості
просторовий механізм управління РЧО
кінематичні характеристики
аналітичні залежності
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Братченко О. В. Особливості аналітичного дослідження кінематичних характеристик механічної системи регулювання швидкості дизель-поїзду ДР1А / О. В. Братченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 136. - С. 107-113.
Короткий огляд (реферат): UA: Відзначено, що одним з перспективних напрямків досягнення високого рівня експлуатаційних показників дизель-поїздів ДР1А є поліпшення їх тягових характеристик за рахунок удосконалення конструкції механічної системи регулювання швидкості, основою якої є просторовий механізм. Показано, що при проведенні пошукових досліджень актуальності набувають розрахунки кінематичних характеристик ланок просторового механізму, які можуть бути проведені на основі відповідних аналітичних залежностей. Висвітлено особливості аналітичного дослідження кінематичних характеристик механічної системи регулювання швидкості дизель-поїзда ДР1А, яке проводилось з використанням методу проекцій замкнених векторних контурів на осі координат. Подані результати уточненого розрахунку кінематичних характеристик ланок просторового механізму, що проводились з використанням отриманих аналітичних залежностей.
EN: Noted that one of the promising areas to achieve a high level of operational performance diesel trains DR1A is the improvement of the characteristics of the traction by improving the design of the mechanical speed control system, which was based on the spatial control mechanism. It is shown that during the exploratory research are relevant calculations kinematical characteristics links that may be conducted on the basis of HN-related analytical dependencies. Reflect the singularity of the kinematical characteristics of the analytical studies the mechanical speed control system of diesel trains DR1A with speciation control mechanism, which was conducted with the use of the Closed-loop vector projections on the coordinate axes. Presented the results of an updated calculation of the kinematical characteristics of links.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5937
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 136

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братченко.pdf431.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.