Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/600
Назва: Розвиток освітнього комплексу України в умовах євроінтеграції
Інші назви: Развитие образовательного комплекса Украины в условиях евроинтеграции
Development of educational complex of Ukraine under conditions of eurointegration
Автори: Євсєєва, Ольга Олексіївна
Евсеева, О. А.
Ievsieieva, O. О.
Ключові слова: освітній комплекс
система освіти
ефективність освітнього комплексу
євроінтеграція
образовательный комплекс
система образования
эффективность образовательного комплекса
евроинтеграция
educational complex
education system
efficiency of the educational com
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Євсєєва, О. О. Розвиток освітнього комплексу України в умовах євроінтеграції [Текст] / О. О. Євсєєва // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 53. - С. 141-146.
Короткий огляд (реферат): UA: Автором визначені пріоритети в діяльності о світнього комплексу України в умовах євроінтеграції. Розглянуто с утність соціальної ефективно сті освітнього комплексу. Ефективність системи освіти розглядається як соціально - педагогічна проблема. Визначено, що причини незадовільного стану справ у сфері освіти пов'язані з посиленням технократичних тенденцій, ігноруванням гуманістичних аспектів, нед ооцінкою людського чинника. Доведено, що вплив систем освіти на науково - технічний та економічний прогрес значно зріс. Обґрунтовано, що в умовах євроінтеграції більш високий освітній рівень стає чинником підвищення загальної і виробничої культури, готовност і до оволодіння новою технікою, до зміни праці. RU: Автором определены приоритеты в деятельности образовательного комплекса Украины в условиях евроинтеграции. Рассмотрена сущность социальной эффективности образовательного комплекса. Эффективность системы образования рассматривается как социально-педагогическая проблема. Определено, что причины неудовлетворительного состояния дел в сфере образования связаны с усилением технократических тенденций, игнорированием гуманистических аспектов, недооценкой человеческого фактора. Доказано, что влияние систем образования на научно-технический и экономический прогресс значительно вырос. Обосновано, что в условиях евроинтеграции более высокий образовательный уровень становится фактором повышения общей и производственной культуры, готовности к овладению новой техникой, к изменению труда. EN: The author defines the priorities of the educational complex of Ukraine under conditions of Eurointegration. The essence of social efficiency of the educational complex. The effectiveness of the system of education is considered as a socio-pedagogical problem. Determined that the reasons for the unsatisfactory state of Affairs in the education sector linked with the strengthening of technocratic tendencies, disregard of humanist aspects, the underestimation of the human factor. It is proved that the influence of education systems on scientific, technical and economic progress has increased significantly. It is proved that in conditions of Eurointegration a higher education level becomes a factor of increasing total production and culture, willingness to learn new technology, to changes in labor.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/600
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 53

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ievsieieva.pdf413.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.