Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6099
Title: Підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень
Other Titles: Повышение эффективности использования элементов железнодорожных транспортных систем при организации грузовых перевозок
More efficient use of the elements of railway transport systems in the organization of cargo transportation
Authors: Носенко, Микола Петрович
Носенко, Н. П.
Nosenko, M. P.
Keywords: залізнична транспортна система
вагон
власник рухомого складу
парк вагонів
термін доставки
колійний розвиток
оператор перевезень
план перевезень
елемент залізничної транспортної системи
маршрут
інформаційна технологія
железнодорожная транспортная система
вагон
собственник подвижного состава
парк вагонов
срок доставки
путевое развитие
оператор перевозок
план перевозок
элемент железнодорожной транспортной системы
маршрут
информационная технология
railway transport system
the car
the owner of rolling stock
wagons
delivery time
track development
transport operators
transport plan
element of the railway transport system
itinerary
information technology
Issue Date: 2010
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Носенко М. П. Підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 - транспортні системи / Микола Петрович Носенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2010. - 21 с.
Abstract: UA: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень вагонами державної та недержавної власності на основі сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів. На базі аналізу статистичних даних запропоновано модель розрахунків потреби колійного розвитку при детальному підбиранні вагонів на опорній сортувальній станції для вантажних станцій залізничного вузла на базі оптимізації параметрів, яка забезпечить скорочення загальних експлуатаційних витрат та дозволить адаптувати процес перевезень до пріоритетних напрямів транспортного ринку. На основі математичної моделі стохастичного програмування запропонована технологія обслуговування вантажовідправників та вантажоотримувачів з врахуванням собівартості подавання-забирання різних типів вагонів та вантажів на опорній сортувальній станції, розвезення їх на вантажні станції передаточними поїздами у вузлах. З врахуванням нечіткості вхідних та вихідних даних на базі теорії надійних мереж розроблена математична модель організації вантажних перевезень на залізничних напрямках, яка базується на поширеній мережі Петрі, що на відміну від існуючої враховує реалізацію сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів з наближенням фактичних термінів доставки до нормативних. Доопрацьована інформаційна технологія АСК ВП УЗ з метою рішення задач контролю доставки вантажу. RU: Диссертация посвящена вопросам совершенствования технологии грузовых перевозок грузовыми вагонами государственной и частной собственности путем улучшения использования элементов железнодорожных транспортных систем на основе совмещенного плана формирования и жесткого графика движения поездов. Впервые показано, что разработка критериев стабильной доставки грузов на базе совмещенного плана формирования и жесткого графика движения поездов, инфраструктурной составляющей (путевого развития) на сортировочных и грузовых станциях, сроков доставки грузов позволит адаптировать процесс перевозок к приоритетным направлениям транспортного рынка. Разработана математическая модель определения путевого развития парков сортировочных и грузовых станций и необходимого числа маневровых локомотивов. На основе математической модели стохастического программирования определена технология обслуживания грузоотправителей с учетом себестоимости подборки, подачи-уборки разных типов вагонов и грузов на опорной сортировочной станции, развоза их на грузовые станции передаточными поездами в железнодорожных узлах. На базе теории надежных сетей с учетом нечеткости входных и выходных данных, использования расширенных сетей Петри, которая, в отличие от существующей, учитывает реализацию совмещенного плана формирования и жесткого графика движения поездов при приближении фактических и нормативных сроков доставки грузов доработана структура корпоративной сети автоматизированной системы грузовых перевозок АСК ВП УЗ, которая позволит решение комплексов задач узловых логистических центров, объединяемых в единую систему логистических центров дорог, обеспечив непрерывность планирования перевозок с учетом своевременной доставки грузов. EN: The dissertation is dedicated to questions of increasing to efficiency of the use element railway transport systems at organizations of the freight traffics coach state and not state property on base of the combined plan of the shaping and hard graph of the motion train. On the base of the analysis statistical given is offered model calculation to need of the travel development under detailed selection coach on supporting switchyard for cargo station of the railway node on the base of the optimization their parameter, which will provide the reduction of the general working expenses and will allow to adapt the process of transportation to priority directions transport market. On base of the mathematical model of the stochastic programming is offered technology of the servicing the consignors and consignees with provision for prime cost of the presenting-cleaning the different types coach and cargo on supporting switchyard, delivery them on cargo stations transmission train in nodes. With provision for not clearness input and output given on the base of the theories of the reliable networks is designed mathematical model to organizations of the freight traffics on railway directions, which is based on the network Petri, which unlike existing takes into account the realization of the combined plan of the shaping and hard graphics of the motion train with approach the actual periods of delivery to normative. The constructive structure ASK VP UZ (automated control system for rolling stock) to solve problems of control of delivery.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6099
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Nosenko.pdf870.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.