Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6352
Назва: Застосування шумодіагностичного методу для контролю технічного стану ходових частин вагонів під час руху
Автори: Бондаренко, В’ячеслав Володимирович
Скуріхін, Дмитро Ігорович
Аракелян, В. В.
Ключові слова: вагон
ходові частини
неруйнівний контроль
короткі нерівності
шумодіагностичний метод
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бондаренко В. В. Застосування шумодіагностичного методу для контролю технічного стану ходових частин вагонів під час руху / В. В. Бондаренко, Д. І. Скуріхін, В. В. Аракелян // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 135. - С. 211-215.
Короткий огляд (реферат): UA: У публікації розглянуто сучасні методи неруйнівного контролю рухомого складу та розроблено класифікаційну схему методів контролю ходових частин вагонів. Зазначено, що останнім часом на залізницях світу широке застосування знаходять акустичні системи контролю і діагностики. Визначено основні механізми випромінювання шуму пасажирськими вагонами та сформовано схему механізму утворення звукових коливань від взаємодії колеса і рейки, що в подальшому дозволить адаптувати шумодіагностичний метод для завдання виявлення коротких нерівностей колісних пар під час руху поїзда. Зроблено висновок про доцільність використання шумодіагностичного методу для контролю технічного стану ходових частин вагонів під час руху.
EN: The article deals with modern methods of nondestructive testing of rolling stock and the classification scheme developed control methods undercarriages of cars. Pointed out that in recent years on the railways of the world are widely used acoustic monitoring and diagnostics. The basic mechanism of noise emission passenger cars and formed circuit mechanism of sound vibrations from the interaction of the wheel and the rail, which in the future will adapt noise diagnostics method for the detection of short irregularities wheel set in motion a train. The conclusion about the feasibility of using noise diagnostics method for monitoring the technical condition of cars running gears while driving.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6352
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 135

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко.pdf470.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.