Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6759
Title: Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України
Other Titles: Создание экономического механизма управления пассажирским комплексом железнодорожного транспорта Украины
Creation of economic mechanism of management passenger complex a railway транспорту Ukrenian
Authors: Аксьонов, Іван Михайлович
Аксенов, И. М.
Aksenov, I. M.
Keywords: залізничний транспорт
пасажирообіг
проїзний документ
поїзд
композиція складу
стратегія
цінова політика
маркетинго-логістичний механізм
населеність
оптимальність
железнодорожный транспорт
пассажирский комплекс
пассажиоборот
логистика
маркетинг
стратегия
цена
услуги
качество
композиция
railway transport
pasazhiroobig
travel a dock ment
train
composition of composition
strategy
price policy
marketingo-logistichniy mechanism
population density
Issue Date: 2008
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Аксьонов І. М. Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України : автореф. дис. ...д-ра екон. наук : 08.00.03 – економіка та управління національним господарством / Іван Михайлович Аксьонов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2008. - 32 с.
Abstract: UA: Проаналізовано становище пасажирського залізничного комплексу України на транспортному ринку, стан пасажирського рухомого складу, динаміку розвитку комплексу за роки незалежності, розвиток конкуренції на ринку перевезень і причини неефективності результатів від пасажирських перевезень. Обґрунтована необхідність впровадження логістики у пасажирській сфері діяльності і переходу на нові маркетинго-логістичні методи і структури управління комплексом, удосконалення стратегій ціноутворення, розвитку комплексу (його підприємств) і підвищення конкурентноздатності залізниць. Створено новий економічний маркетинго-логістичний механізм управління пасажирським залізничним комплексом України. Запропоновано теоретико-методологичні принципи та підходи щодо його формування; особливості і методи використання; маркетингові підходи щодо реструктуризації, розробки і вибору конкурентних стратегій управління та розвитку пасажирського комплексу; маркетинго-логістичний механізм управління сервісом на вокзалах і в поїздах; маркетингові принципи і стратегія ціноутворення на перевезення і додаткові послуги, управління економікою пасажирських поїздів на залізницях України та ін. Сформульовано і теоретично обґрунтовані наукові поняття: «маркетингова логістика» у пасажирському комплексі та «маркетинго-логістичний механізм» управління економічною ефективністю пасажирського залізничного комплексу. Ці поняття як нові категорії сприяють розвитку і посиленню ролі даного механізму. RU: Проанализировано положение пассажирского комплекса Украины, динамика его развития за годы независимости, причины неэффективности пассажирских перевозок и их убыточности. Определены основные факторы, снижающие эффективность управления комплексом: • из-за осуществления структурной реформы управления на железнодорожном транспорте без соответствующего научного обоснования. Структуры создаются поспешно и волевым порядком, путем «слепого» копирования опыта других государств без учета местных условий в регионах. • маркетинговые исследования проводятся периодически: методики исследования проблем в сфере перевозок, с учетом социально-экономического развития регионов и категорий потребителей транспортных услуг не разработаны, комплексно маркетинг и логистика не применяются; • не уделяется должного внимания проблемам управления эффективностью и качеством транспортного производства, так как принижено значение изучения экономических механизмов управления пассажирскими перевозками, отсутствует система управления экономическими процессами, основанная на базе данных маркетинга и логистики; • не осуществляется внутриотраслевая оценка конкуренции на железнодорожном транспорте, научно не обосновывается распределение инвестиционных ресурсов по направлениям, связанным с техническим перевооружением пассажирского комплекса в условиях его структурной перестройки; • со стороны Правительства не уделяется достаточного внимания проблемам экономической безопасности отрасли, несмотря на то, что износ основных производственных фондов превысил предел допустимости. Показано, что из-за недостаточности научно-теоретических разработок новые структуры в пассажирском комплексе создаются волюнтаристски, без экономических обоснований, эти структуры себя не оправдывают и практика отвергает их как экономически неэффективные. Обоснован переход на новые экономические маркетинго-логистические методы управления и структуры управления, усовершенствование стратегий ценообразования, развития комплекса (его предприятий) и повышения конкурентоспособности железных дорог; разработаны способы стабилизации объемов перевозок, расходов и доходов от них, развития экономических взаимоотношений между железными дорогами и участниками рынка. EN: Position of passenger railway complex Ukraini at the transport market, dynamics of development of complex for years nezalezh-nosti, state of passenger rolling stock, devevelopment of competition at the market of transportations and reason of neefektivnosti results, is analysed from passenger perevezen. Passenger a sphere activity and passing has the grounded necessity of introduction of logistic to the new marketingo-logistichni methods and structures of management, improvement of strategies of pricing, development of kompeksu (him pidprtemstv) and pidvischennyaya competitiveness of railways, a complex. Zaproponovano new economic mechanism of management a passenger railway complex on the basis of marketing and logistic, teoretiko-metodologichni principles and approaches in relation to his forming; features and methods of the use; marketings approaches are in relation to restructuring, development and choice of competition, strategy of management and development of passenger complex; marketingo-logistichniy mechanism of management service on the stations and in trains; marketings principles and strategy of pricing on transportation and additional services, management an economy, concrete passenger a train on zaliznicyakh Ukraine and insh. It is formulated and scientific concepts are grounded in theory: «logistika» in a passenger complex and «mekhanizm» management of passenger railway complex economic efficiency – new categories, to which inherent main functions, forms and methods of the use, yaks assist development and strengthening of role of this mechanism.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6759
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Aksenov.pdf688.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.