Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7037
Назва: Моделювання перехідних режимів коливань у тяговому приводі вантажного електровоза
Автори: Борисов, К. В.
Ярошок, Ю. О.
Ключові слова: математична модель
математичний експеримент
тяговий двигун
змушені коливання
перехідний режим
Дата публікації: 2012
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Борисов К. В. Моделювання перехідних режимів коливань у тяговому приводі вантажного електровоза / К. В. Борисов, Ю. О. Ярошок // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2012. - Вип. 128. - С. 263-266.
Короткий огляд (реферат): UA: Стаття присвячена математичному моделюванню кутових змушених коливань (галопування) тягового двигуна вантажного електровоза під впливом нерівностей колії. Розглядаються неусталені режими. Чисельне інтегрування диференціального рівняння здійснюється за допомогою комп’ютерної математичної системи MathCAD.
EN: Article is devoted to mathematical modeling of the angular stimulated oscillations (galloping) of the traction motor of a cargo electric locomotive under the influence of undulation of a track. Unsteady modes are considered. Numerical integration of the differential equation is carried out by means of computer mathematical system MathCAD.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7037
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 128

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисов.pdf573.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.