Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/723
Title: Маркетинго-логістичні підходи до організації транзитних перевезень
Authors: Єлагін, Юрій Вікторович
Букін, Е. О.
Keywords: маркетинго-логістичні підходи
транспортна система
транзитні перевезення
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Єлагін, Ю. В. Маркетинго-логістичні підходи до організації транзитних перевезень [Текст] / Ю. В. Єлагін, Е. О. Букін // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 54. - С. 237-241.
Abstract: У статті розглянуто роль та доцільність використання логістики в якості базової методології організації транзитних напрямків і маршрутів. У підсумку можна зробити висновок, що сфера застосування логістики постійно розширюється і від об'єкта та масштабів застосування логістики як методології залежить не тільки величина ефекту, а також можливості та перспективи експлуатації й розвитку тих чи інших транзитних маршрутів. Маркетинго-логістична концепція організації транзитних маршрутів дозволяє скорочувати витрати та дає можливість отримання значних конкурентних переваг перед іншими учасниками транспортного ринку.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN: 2075-4892
Appears in Collections:№ 54

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єлагін.pdf68.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.