Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/723
Назва: Маркетинго-логістичні підходи до організації транзитних перевезень
Автори: Єлагін, Юрій Вікторович
Букін, Е. О.
Ключові слова: маркетинго-логістичні підходи
транспортна система
транзитні перевезення
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Єлагін, Ю. В. Маркетинго-логістичні підходи до організації транзитних перевезень [Текст] / Ю. В. Єлагін, Е. О. Букін // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 54. - С. 237-241.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль та доцільність використання логістики в якості базової методології організації транзитних напрямків і маршрутів. У підсумку можна зробити висновок, що сфера застосування логістики постійно розширюється і від об'єкта та масштабів застосування логістики як методології залежить не тільки величина ефекту, а також можливості та перспективи експлуатації й розвитку тих чи інших транзитних маршрутів. Маркетинго-логістична концепція організації транзитних маршрутів дозволяє скорочувати витрати та дає можливість отримання значних конкурентних переваг перед іншими учасниками транспортного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 54

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єлагін.pdf68.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.