Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/74
Назва: Моделювання роботи прогонових будов при реконструкції автодорожнього шляхопроводу
Інші назви: Simulation of bridge span behavior during the reconstruction of highway overcrossing
Автори: Лобяк, Олексій Вікторович
Орел, Євген Федорович
Сандул, Валентин Анатолійович
Lobiak, Alexey
Orel, Yevhen
Sandul, Valentine
Ключові слова: накладна плита
прогонова будова
аеродинамічний вплив
стадії зведення
скінченні елементи
повзучість
slip plate
superstructure
modeling
stage construction
finite element
creep
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Лобяк, О. В. Моделювання роботи прогонових будов при реконструкції автодорожнього шляхопроводу / О. В. Лобяк, Є. Ф. Орел, В. А. Сандул // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Випуск 173. - С. 88-95.
Короткий огляд (реферат): UA: Удосконалено методику комп'ютерного моделювання роботи балкової прогонової будови шляхопроводу при реконструкції за схемою прибудови залізобетонної накладної плити. Методика використовує кроково-ітераційний алгоритм за участю аналітичних залежностей і скінченно-елементного моделювання. Розрахунки передбачають послідовне зведення споруди за трьома стадіями з урахуванням нелінійних залежностей деформування бетону і повзучості, а також аеродинамічного впливу від високошвидкісного поїзда. Облік повзучості бетону оснований на використанні узагальненої кінетичної кривої деформування.
EN: Improvement of the computer simulation method of the work of the beam span structure of the overpass bridge during reconstruction according to the scheme of the device of the reinforced concrete slab was carried out. The method uses a step-iterative algorithm with analytic dependencies and finite-element simulation. The calculations include the sequential construction of the facility in three stages, taking into account the nonlinear dependencies of concrete deformation and creep, and aerodynamic effects of the high-speed train. The creep of concrete is based on the use of a generalized kinetic curve of long-term deformation. The aerodynamic load from the highspeed train to the beam span of the overpass, located in close to the railroad, is presented as a running wave with changing positive and negative pressure, centered near the head and tail of the train. The intensity of the impact depends on the speed and the aerodynamic shape of the train, the shape of the structure, the distance between the train and the structure and its location to the train.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/74
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 173

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lobiak.pdf354.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.