Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/78
Назва: Формування раціональних маршрутів прямування поїздів на залізницях України
Інші назви: Formation of rational routes for trains on the railways of Ukraine
Автори: Константінов, Денис Володимирович
Невидюк, Інна Юріївна
Островерх, Роман Миколаєвич
Konstantinov, Denis Volodimirovich
Nevidyuk, Inna Yuriivna
Ostroverh, Inna Yuriivna
Ключові слова: маршрут
залізниця
перевезення
моделювання
автоматизація
route
railway
transportation
modeling
automation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Константінов Д. В. Формування раціональних маршрутів прямування поїздів на залізницях України / Д. В. Константінов, І. Ю. Невидюк, Р. М. Островерх // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Випуск 173. - С. 124-131.
Короткий огляд (реферат): UA: У роботі було розглянуто питання про раціональну організацію маршрутів прямування поїздів на залізницях України. Запропоновано удосконалення моделі системи підтримки прийняття рішень на основі використання нейро-нечіткого моделювання та генетичного алгоритму, призначеної для формування маршрутів прямування. На основі удосконаленої моделі можливе створення автоматизованої системи управління формуванням оптимальних маршрутів прямування пасажирських і вантажних поїздів.
EN: The paper examined the rational organization of routes for movement passenger and freight trains on the railways of Ukraine. In modern conditions in rail-based passenger and freight traffic are not effective transportation process technologies that limit the ability of the transport sector to respond flexibly to fluctuations in consumer demand and the market of passenger transportation. Therefore, to reduce the loss of transportation is necessary to use organizational technologies, which are based on the concept of flexible adaptive regulation of the transportation process and long-term operational nature in accordance with the principles of logistics. It is possible to implement by creating a common model of transportation, whose task will be to develop a route based on collecting accounting data on time spent on processing stations and the time required to pass driving of each individual based on their capacity. There was offered an improving for model of decision support system based on the use of neuro-fuzzy modeling and genetic algorithm designed to create a route. Based on the improved model there is possible creation of automated formation system of optimum routes for passenger and freight trains.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/78
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 173

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konstantinov.pdf238.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.