Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8398
Назва: Оптимальне приймання інформаційних сигналів в умовах дії п’ятикомпонентної завади
Інші назви: Optimum reception of information signals in the conditions of action of the five-component interference
Автори: Ананьєва, Ольга Михайлівна
Бабаєв, Михайло Михайлович
Давиденко, Михайло Георгійович
Панченко, Владислав Вадимович
Аnanіevа, Olha
Babaiev, Mykhailo
Davidenko, Mykhailo
Panchenko, Vladyslav
Ключові слова: тональне рейкове коло
інформаційний сигнал
структурно-детермінована завада
взаємна кореляція
tonal rail chains
information signal
structurally deterministic interference
mutual correlation
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ананьєва О. М. Оптимальне приймання інформаційних сигналів в умовах дії п’ятикомпонентної завади / О. М. Ананьєва, М. М. Бабаєв, М. Г. Давиденко, В. В. Панченко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2021. - Т. 26. № 1. - С. 24-29.
Короткий огляд (реферат): UA: Тональні рейкові кола (ТРК) є важливим засобом підтримки безпеки залізничного руху. В складній електромагнітній обстановці інформаційні сигнали ТРК зазнають сильних спотворень від завад різного типу та походження. Це знижує безпеку руху. Розглянуто випадок, коли інформаційний сигнал спостерігають на фоні суми імпульсної завади, завади від тягового перетворювача локомотива, завади від тягового струму та лінії електропередач промислової частоти, завади від суміжного ТРК та широкосмугового гаусівського шуму. Визначено критерій оптимальності завадостійкого приймання інформаційного сигналу.
EN: The Tone Rail Chains (TRC) is important means of support of safety of railway traffic. In a difficult electromagnetic situation information signals of TRC will experience strong distortions from interferences of different type and origin. It reduces traffic safety. The case when information signal is observed against the background of the sum of a pulse interference, a interference from the traction converter of the locomotive, a interference from traction current and the power line of industrial frequency, a interference from adjacent TRC and broadband Gaussian noise is considered. The optimality criterion of noiseproof reception of information signal is defined. Criterion function according to this criterion is created.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8398
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Т. 26 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аnanіevа.pdf153.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.