Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8430
Title: Стратегічний маркетинг
Authors: Верлока, Владислав Степанович
Коноваленко, М. К.
Сиволовська, Олена Вікторівна
Issue Date: 2007
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Верлока В. С. Стратегічний маркетинг : навчальний посібник / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків : УкрДАЗТ, 2007. – 294 с.
Abstract: Навчальний посібник „Стратегічний маркетинг" складається з методичних рекомендацій, теоретичного та практичного досвіду стратегічного управління, задач, ситуаційних вправ, тестів, які дозволять майбутнім фахівцям закріпити теоретичний матеріал та набути практичних навичок у прийнятті стратегічних рішень.. Навчальний посібник складається з 3 теоретичних модулів, що містять 9 розділів та практичну частину. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог кредитно-модульної форми навчання в вищих навчальних закладах. Посібник адресовано студентам вищих навчальних закладів очної та заочної форм навчання, що навчаються за економічними та технічними спеціальностями, керівникам фірм та спеціалістам, діяльність яких пов’язана із практичним маркетингом.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8430
ISBN: 978–966–7593–81-0
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Навчальний посібник.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.