Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8430
Назва: Стратегічний маркетинг
Автори: Верлока, Владислав Степанович
Коноваленко, М. К.
Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2007
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Верлока В. С. Стратегічний маркетинг : навчальний посібник / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків : УкрДАЗТ, 2007. – 294 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник „Стратегічний маркетинг" складається з методичних рекомендацій, теоретичного та практичного досвіду стратегічного управління, задач, ситуаційних вправ, тестів, які дозволять майбутнім фахівцям закріпити теоретичний матеріал та набути практичних навичок у прийнятті стратегічних рішень.. Навчальний посібник складається з 3 теоретичних модулів, що містять 9 розділів та практичну частину. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог кредитно-модульної форми навчання в вищих навчальних закладах. Посібник адресовано студентам вищих навчальних закладів очної та заочної форм навчання, що навчаються за економічними та технічними спеціальностями, керівникам фірм та спеціалістам, діяльність яких пов’язана із практичним маркетингом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8430
ISBN: 978–966–7593–81-0
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник.pdf3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.