Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8588
Назва: Аналіз роботи скріплень типу КПП-5 при крученні рейки
Інші назви: An analysis of work of fastenings is as КРР-5 at twisting of rail
Автори: Даренський, Олександр Миколайович
Бойко, Ярослав Вячеславович
Дувалко, Віталій Іванович
Darenskiy, Oleksandr Mykolajovych
Boiko, Yaroslav Vyacheslavovich
Duvalko, Vitaliy
Ключові слова: проміжне скріплення КПП-5
жорсткість при крученні
intermediate cleating of KPP-5
inflexibility at twisting
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Даренський О. М. Аналіз роботи скріплень типу КПП-5 при крученні рейки / О. М. Даренський, Я. В. Бойко, В. І. Дувалко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 185-188.
Короткий огляд (реферат): UA: Розглянуто роботу проміжного скріплення типу КПП-5 при крученні рейки. Отримано розрахункові рівняння,які дозволяють визначити крутний момент, сили натиснення клем при повороті рейки,жорсткість вузла скріплення при крученні рейки,а також розрахункову схему для визначення жорсткості скріплення типу КПП – 5 при крученні рейки.
EN: Work of the intermediate cleating of type of KPP-5 is considered at twisting of rail. Calculation equalizations, which allow to define a twisting moment, forces of pressure of terminals at the turn of rail, are got, inflexibility of knot clamps at twisting of rail, and also calculation chart, for determination of inflexibility of cleating of type of KPP – 5 at twisting of rail. Calculations of claotype filaments on twisting at application of fastenings as KPP-5 restrains temper in connection with null information both about work of fastenings at twisting of rail and actual value of inflexibilities of subclaotype basis at twisting. Therefore an analysis of work of fastening of KPP-5 at twisting of rail is a pressing question. Boltless intermediate binding to the resilient terminals as KPP- 5 does not contain the row of failings which are present at fastening as KB. Therefore a technical policy from the improvement of construction of RRG foresees expansion of ground of conclusion and exploitation exactly of such construction of the intermediate fastening.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8588
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 148. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Darenskiy.pdf376.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.