Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9184
Назва: Підвищення споживчої цінності продукції на основі впровадження концепції бережливого виробництва (LEAN)
Інші назви: Awareness of consumer products values based on the implementation of the concept LEAN
Автори: Кірдіна, Олена Григорівна
Kirdina, Е.G.
Ключові слова: бережливе виробництво
підприємство
витрати
втрати
споживча цінність
lean manufacturing
enterprise
expenses
losses
consumers' value
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Кірдіна, О. Г. Підвищення споживчої цінності продукції на основі впровадження концепції бережливого виробництва (LEAN) / О. Г. Кірдіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. – № 36. – C. 53-56.
Короткий огляд (реферат): UA: Визначено теоретичні основи концепції бережливого виробництва на вітчизняних підприємствах.
EN: Defined the theoretical basis of the concept of lean production at domestic plants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9184
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Розташовується у зібраннях:№ 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kirdina.pdf395.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.