Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9580
Title: Маркетингові дослідження в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспорті
Other Titles: Marketing researches in the system of upgrading of passenger service on a railway transport
Authors: Наумова, Олена Едуардівна
Головань, Л. В.
Naumova, O. E.
Golovan, L. V.
Keywords: маркетингове дослідження
залізничний транспорт
пасажирські перевезення
якість
конкурентноздатність
сервіс
якість
транспортні послуги
маркетинговое исследование
железнодорожный транспорт
пассажирские перевозки
качество
конкурентоспособность
сервис
качество
транспортные услуги
marketing research
railway transport
passenger transportations
quality
competitiveness
service
quality
transport services
Issue Date: 2010
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Наумова О. Е. Маркетингові дослідження в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспорті / О. Е. Наумова, Л. В. Головань // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2010. – № 30. – C. 134-138.
Abstract: UA: Стаття присвячена визначенню ролі маркетингових досліджень в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспорті. Обґрунтовано необхідність регулярного проведення маркетингових досліджень. Наведено результати маркетингового дослідження щодо виявлення відношення пасажирів до наявних послуг і можливостей впровадження нових послуг. RU: Статья посвящена определению роли маркетинговых исследований в системе повышения качества пассажирского сервиса на железнодорожном транспорте. Обоснована необходимость регулярного проведения маркетинговых исследований. Приведены результаты маркетингового исследования относительно выявления отношения пассажиров к имеющимся услугам и возможности внедрения новых услуг. EN: The article is sanctified to determination of role of marketing researches in the system of upgrading of passenger service on a railway transport. The necessity of regular realization of marketing researches is reasonable. Results over of marketing research are brought in relation to the exposure of relation of passengers to present services and possibility of introduction of new services.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9580
ISSN: 2075 - 4892
Appears in Collections:№ 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naumova.pdf386.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.