Browsing by Subject marketing

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Digital-маркетинг як інструмент нарощення вартості підприємств в умовах цифровізаціїДикань, Володимир Леонідович; Кужавський, Микола Сергійович; Dykan, V.; Kuzhavsky, M.
2017Важливість візуального контенту у стратегії просування продукції в соціальних медіаДергоусова, Алла Олександрівна; Зоріна, Олена Іванівна
2013Дослідження взаємозв’язку та функцій маркетингу і логістики в діяльності підприємствКузьменко, Анна Вячеславівна; Kuzmenko, A. V.
2014Ефективність використання методів Event-маркетингу підприємствами транспортуЗоріна, Олена Іванівна; Zorina, E. I.
2015Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспортуДикань, Володимир Леонідович; Кузьменко, Анна Вячеславівна; Dykan, V. L.; Kuzmenko, A. V.
2024Організаційно-економічні аспекти забезпечення комплементарного розвитку підприємств туристичної індустрії УкраїниТоропова, Дарія Дмитрівна; Toropova, D. D.
2008Оцінка впливу маркетингових інструментів на управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємстваПономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Н. Н.; Ponomaryova, N.M.
2008Оцінка впливу маркетингових інструментів на управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємстваПономарьова, Наталія Миколаївна; Ponomaryova, N.M.
2016Роль транспорту у забезпеченні ефективності функціонування маркетингово - товарно - логістичної схеми підприємстваКаличева, Наталія Євгеніївна; Каличева, Н. Е.; Kalicheva, N. E.
2019Роль інноваційних процесів у забезпеченні конкурентоспроможності промислових підприємств в умовах ринкової економікиКаличева, Наталія Євгеніївна; Алєксєєнко, Вячеслав Ігорович; Kalicheva, Natalia; Alyeksyeyenko, Vyacheslav
2013Сутність та підходи до формування інвестиційної стратегії на підприємствах залізничного транспортуКузьменко, Анна Вячеславівна; Kuzmenko, A. V.
2017Сучасні маркетингові технології та їх специфікаЗоріна, Олена Іванівна; Мкртичьян, Олена Миколаївна; Zorina, O.I.; Mkrtychyan, O.M.
2023Теоретичний підхід до визначення та розуміння поняття «маркетингові технології»Чернявський, Андрій Вікторович; Cherniavskyi, A.V.