Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10225
Назва: Особливості створення тягового електропривода магістральних електровозів
Інші назви: Features of creation traction electric drive of trunk electric locomotives
Автори: Бондаренко, А. В.
Мастепан, Антон Геннадійович
Bondarenko, А.
Mastepan, A.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бондаренко, А. В. Особливості створення тягового електропривода магістральних електровозів / А. В. Бондаренко, А. Г. Мастепан // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 80-ї міжнар. наук.-техн. конф. «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – 2018. – Випуск 177. – С. 82-83.
Короткий огляд (реферат): Підвищення ефективності залізничних перевезень багато в чому пов'язане з покращенням тягових властивостей локомотивів. Потужність тягових двигунів сучасного рухомого складу – це 1,0÷1,4 МВт, подальше збільшення потужності неможливо через масогабаритні обмеження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10225
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 177

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko.pdf920.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.