Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10722
Назва: Стратегія конкуренції транспортного підприємства
Інші назви: Strategy of competition of transport enterprise
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Zorina, O.I.
Sivolovska, O.V.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Стратегія конкуренції транспортного підприємства / О.І. Зоріна, О.В. Сиволовська // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 75-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2013. - Вип. 136. - С. 418.
Короткий огляд (реферат): Жорстка конкуренція на ринку транспортних послуг потребує виваженої та цілеспрямованої стратегії розвитку. На сучасному етапі підприємства залізничного транспорту повинні планувати свою діяльність з врахуванням високого рівня міжгалузевої, а також внутрішньогалузевої конкуренції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10722
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 136

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorina.pdf436.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.