Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10723
Title: Загальні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств залізничного транспорту
Other Titles: The general approaches to marketing management of the enterprises of railway transport
Authors: Наумова, Олена Едуардівна
Naumova, O.E.
Issue Date: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Наумова О. Е. Загальні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств залізничного транспорту / О. Е. Наумова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 75-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2013. - Вип. 136. - С. 419.
Abstract: Гостра конкуренція на ринку транспортних послуг вимагає від підприємств-перевізників пошуку нових форм і методів роботи, які сприятимуть зміцненню їх ринкових позицій і підвищенню конкурентоспроможності. Досвід передових країн світу говорить про те, що успішність діяльності будь-якого підприємства прямо залежіть від ефективності застосування маркетингу як сучасної концепції управління підприємством.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10723
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 136

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naumova.pdf497.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.