Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10723
Назва: Загальні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств залізничного транспорту
Інші назви: The general approaches to marketing management of the enterprises of railway transport
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Naumova, O.E.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Наумова О. Е. Загальні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств залізничного транспорту / О. Е. Наумова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 75-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2013. - Вип. 136. - С. 419.
Короткий огляд (реферат): Гостра конкуренція на ринку транспортних послуг вимагає від підприємств-перевізників пошуку нових форм і методів роботи, які сприятимуть зміцненню їх ринкових позицій і підвищенню конкурентоспроможності. Досвід передових країн світу говорить про те, що успішність діяльності будь-якого підприємства прямо залежіть від ефективності застосування маркетингу як сучасної концепції управління підприємством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10723
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 136

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumova.pdf497.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.