Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10726
Title: Деякі аспекти застосування маркетингової концепції на залізничному транспорті України
Other Titles: Some aspects of marketing concept application in Ukraine’s railways
Authors: Антонова, О.І.
Antonova, A.I.
Issue Date: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Антонова О. І. Деякі аспекти застосування маркетингової концепції на залізничному транспорті України / О. І. Антонова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 75-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2013. - Вип. 136. - С. 421-422.
Abstract: Розвиток економіки України та її інтеграція у світову економічну систему вимагають впровадження та активного використання вітчизняними суб‘єктами господарювання маркетингової концепції управління. Особливо актуальною стає проблема застосування маркетингу на підприємствах залізничного транспорту, що обумовлено передусім загостренням конкуренції як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринках перевезень та зростанням вимог споживачів до якості транспортних послуг.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10726
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 136

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonova.pdf993 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.