Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10726
Назва: Деякі аспекти застосування маркетингової концепції на залізничному транспорті України
Інші назви: Some aspects of marketing concept application in Ukraine’s railways
Автори: Антонова, О.І.
Antonova, A.I.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Антонова О. І. Деякі аспекти застосування маркетингової концепції на залізничному транспорті України / О. І. Антонова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 75-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2013. - Вип. 136. - С. 421-422.
Короткий огляд (реферат): Розвиток економіки України та її інтеграція у світову економічну систему вимагають впровадження та активного використання вітчизняними суб‘єктами господарювання маркетингової концепції управління. Особливо актуальною стає проблема застосування маркетингу на підприємствах залізничного транспорту, що обумовлено передусім загостренням конкуренції як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринках перевезень та зростанням вимог споживачів до якості транспортних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10726
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 136

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antonova.pdf993 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.