Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1294
Назва: Обгрунтування раціонального місця розташування локомотивного господарства на сортувальній станції
Інші назви: Justification rational location of a locomotive department in marshalling yards
Автори: Куценко, Максим Юрійович
Дудін, Олексій Аркадійович
Долгова, Марія Миколаївна
Жовнір, Оксана Василівна
Kutsenko, Maxim Yriyovich
Dudin, Olexiy Arkadіyovich
Dolgova, Maria Mykolaivna
Zhovnіr, Oksana Vasylivna
Ключові слова: сортувальна станція
сортувальна система
локомотивне господарство
пробіги локомотивів
marshalling yard
sorting system
locomotive department
running of locomotives
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Куценко М. Ю. Обгрунтування раціонального місця розташування локомотивного господарства на сортувальній станції / М. Ю. Куценко, О. А. Дудін, М. М. Дольова, О. В. Жовнір // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 156. - С. 94-101.
Короткий огляд (реферат): UA: Місце розташування локомотивного господарства суттєво впливає на експлуатаційні витрати, пов’язані з пробігом поїзних локомотивів від поїздів, що прибули в депо та вирушили назад з депо під поїзди, що відправляються. У роботі розглядаються основні випадки розміщення локомотивного господарства на односторонній та двосторонній сортувальній станції. За побудованими графіками залежності сумарних пробігів локомотивів від частки вагонопотоку з переробкою зроблено висновки щодо раціонального розташування локомотивного господарства на односторонній та двосторонній сортувальній станції.
EN: Marshalling yards, play a crucial role in the development of transport on railway transport. They provide the most difficult part of working-processing and formation of technical routes. Stability of transportation process in many areas and sites of the railway network is dependent on the successful work of marshalling yards. Location of the locomotive department significantly affects the operational costs associated with mileage of train locomotives from trains arriving at the depot and back from the depot under the departing train. This article discusses the options for the placement of a locomotive department on a unilateral or bilateral marshalling yard. Used dependency graphs based on total runs of locomotives from the proportion of working with processing, conclusions are made on the rational location of the locomotive department at the unilateral and bilateral marshalling yard. The locomotive department on the unilateral marshalling yard advisable to place next to the park administration to reduce runs of the exchangeable train locomotive and reducing the width of the marshalling yard. After the construction of the second sorting system it is advisable to arrange the station complex equipping additional devices between the parks reception and departure in the opposite end of the station.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1294
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 156

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Kutsenko.pdf270.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.