Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13065
Назва: Самомотивація - основний стимул сучасного освітнього процесу при змішаному навчанні
Автори: Бутенко, Володимир Михайлович
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бутенко В. М. Самомотивація - основний стимул сучасного освітнього процесу при змішаному навчанні / В. М. Бутенко // Питання забезпечення якісної вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту в умовах воєнного стану : тези наук.-метод. конф. (29-30 листопада 2022 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - С. 43-44.
Короткий огляд (реферат): В частині регіонів нашої держави продовжується навчання у закладах передвищої та вищої освіти у змішаному режимі. Впродовж певного часу здобувачі освіти здійснюють освітній процес з використанням дистанційних технологій освіти, таких як MOODLE або GOOGLE CLASSROOM, але частина часу навчаються в аудиторіях. Так лабораторний практикум та семінари проходять у звичному для нашого сприйняття аудиторному режимі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13065
Розташовується у зібраннях:Питання забезпечення якісної вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту в умовах воєнного стану

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутенко.pdf976.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.