Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13261
Назва: Проблема дуальності освіти : традиції та інновації
Автори: Донець, Світлана Михайлівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Донець С. М. Проблема дуальності освіти : традиції та інновації / С. М. Донець // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 23-24.
Короткий огляд (реферат): Проблема удосконалення підготовки майбутніх інженерів і впровадження нових освітніх моделей передбачає також удосконалення механізмів взаємодії освіти і ринку праці. Останнім часом особливого значення набуває питання досягнення відповідності інженерної освіти сучасним вимогам до їхньої професійної кваліфікації. Впровадження дуальної форми здобуття вищої освіти є відповіддю на сучасні виклики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13261
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Донець.pdf463.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.