Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1451
Назва: Аналіз і перспективи розвитку перевезень зернових вантажів залізничним транспортом України
Інші назви: Analysis and prospects of development carriage of grain cargoes on railway transport of Ukraine
Автори: Лаврухін, Олександр Валерійович
Мкртичьян, Дмитро Ігорович
Костєнніков, Олексій Михайлович
Кануннікова, Світлана Петрівна
Церковнюк, Юлія Василівна
Lavruhin, Оlexander Valerievich
Mkrtychyan, Dmitry Igorovich
Kostennikov, Olexiy Mikhaylovich
Kanunnikova, Svetlana Petrovna
Тserkovnyuk, Yulia Vasilievna
Ключові слова: залізничний транспорт
зернові вантажі
оборот вагона
експорт вантажів
railways transport
grain cargo
turnover car
export cargo
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Лаврухін О. В. Аналіз і перспективи розвитку перевезень зернових вантажів залізничним транспортом України / О. В. Лаврухін, Д. І. Мкртичьян, О. М. Костєнніков, С. П. Кануннікова, Ю. В. Церковнюк // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158. Т. 1. - С. 31-35.
Короткий огляд (реферат): UA: Аналіз показав, що неефективна система експлуатації вагонів-зерновозів, яка передбачає в основному повагонні відправки, призводить до збільшення обігу вагонів і зниження їх продуктивності. Таким чином, виникає необхідність зниження обороту вагонів-зерновозів, що можливо за рахунок удосконалення підходів в організації залізничних перевезень зернових вантажів з використанням математичного апарату і сучасних інформаційних технологій.
EN: By 2021 Ukraine should become a world leader in grain exports and increase substantially oust their competitors in the market of wheat and feed. Nowadays elevator and port infrastructure marked by intensive development with the active involvement of investments to predict in the near future provision of increased amounts of data objects pass, and a high level of mechanization and intensity of handling in their conditions. However, not Ukrzaliznytsia plans to develop and renewal of inventory grain, primarily directing investments in renewal of wagons and locomotives, which also have a significant wear. Deficiency of grain during peak periods grain transportation from one side leads to additional costs associated with delays in the logistics supply chain, and the other - leaving potential for carriers to other modes of transport. Hence the need to reduce traffic-grain cars that may be due to improvement approaches in organization of rail transportation of grain cargoes using mathematical tools and modern information technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1451
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 158. Т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Lavruhin.pdf287.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.