Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14949
Title: Дослідження динамічних навантажень, що діють на кузов напіввагона при завантаженні на залізничний пором
Other Titles: Investigation into the dynamic force influencing the body of open boxcars during their loading on train ferries
Authors: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, Alyona О.
Keywords: напіввагон
динаміка
математичне моделювання
навантаженність конструкції
міцність
open boxcar
dynamics
mathematical simulation
structure loading
stability
Issue Date: 2016
Publisher: Державний університет інфраструктури та технологій
Citation: Ловська А. О. Дослідження динамічних навантажень, що діють на кузов напіввагона при завантаженні на залізничний пором / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 72-78.
Series/Report no.: Транспортні системи і технології;
Abstract: UA: Для забезпечення безпеки процесу завантаження/вивантаження вагонів на/з палуби необхідним є дослідження динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію при переході з апарелі на залізничний пором. Для цього використано математичну модель, яка дозволила отримати уточнені значення прискорень, що діють на вагон при завантаженні/вивантаженні залізничного порому та визначити величину ухилу при якому забезпечується допустима динамічна навантаженність кузова вагона. Отримані результати сприятимуть підвищенню безпеки процесу завантаження/вивантаження вагонів на/з залізничного порома.
EN: So that to provide safe loading and unloading processes on and from the deck there is a need for research into dynamic loads influencing the supporting structure while it passes from the ramp to the train ferry. To conduct this research a mathematical model has been used; it has allowed obtaining improved values of accelerations influencing the wagon while loading and unloading the train ferry, and defining the gradient at which the admissible dynamic load of the wagon body is provided. The results obtained will improve safety of the loading and unloading processes on and from train ferries.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14949
ISSN: 2617-9040 (print)
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovskaya.pdf609 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.