Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14949
Назва: Дослідження динамічних навантажень, що діють на кузов напіввагона при завантаженні на залізничний пором
Інші назви: Investigation into the dynamic force influencing the body of open boxcars during their loading on train ferries
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, Alyona О.
Ключові слова: напіввагон
динаміка
математичне моделювання
навантаженність конструкції
міцність
open boxcar
dynamics
mathematical simulation
structure loading
stability
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Дослідження динамічних навантажень, що діють на кузов напіввагона при завантаженні на залізничний пором / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 72-78.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: Для забезпечення безпеки процесу завантаження/вивантаження вагонів на/з палуби необхідним є дослідження динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію при переході з апарелі на залізничний пором. Для цього використано математичну модель, яка дозволила отримати уточнені значення прискорень, що діють на вагон при завантаженні/вивантаженні залізничного порому та визначити величину ухилу при якому забезпечується допустима динамічна навантаженність кузова вагона. Отримані результати сприятимуть підвищенню безпеки процесу завантаження/вивантаження вагонів на/з залізничного порома.
EN: So that to provide safe loading and unloading processes on and from the deck there is a need for research into dynamic loads influencing the supporting structure while it passes from the ramp to the train ferry. To conduct this research a mathematical model has been used; it has allowed obtaining improved values of accelerations influencing the wagon while loading and unloading the train ferry, and defining the gradient at which the admissible dynamic load of the wagon body is provided. The results obtained will improve safety of the loading and unloading processes on and from train ferries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14949
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovskaya.pdf609 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.