Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/162
Назва: Вплив постійного магнітного поля на процес зчеплення між колесом та рейкою
Інші назви: Effect of constant magnetic field on the process of adhesion between wheels and rails
Автори: Волков, Олександр Вікторович
Volkov, Alexander Victorovich
Ключові слова: колесо
рейка
коефіцієнт зчеплення
магнітне поле
сила тертя
wheel
rail
adhesion coefficient
magnetic field
friction force
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Волков О. В. Вплив постійного магнітного поля на процес зчеплення між колесом та рейкою / О. В. Волков // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - Харків, 2016. - Випуск 159. - С. 97-102.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті пояснена актуальність використання методів впливу на характеристики зчеплення між колесом та рейкою та приведено результати пошукових досліджень існуючих методів. Описано результати вдосконалення стенда для дослідження параметрів зчеплення, а також проведено експериментальні дослідження з вивчення впливу зовнішнього магнітного поля на зміну характеристик зчеплення в модельному контакті «колесо-рейка».
EN: In the article actuality of the use of methods of influence is explained on descriptions of coupling between a wheel and rail and results over of searching researches of existent methods are brought. For example, to such it is possible to take a key-in through the contact of electric current and magnetic-field. According to these researches the coefficient of rolling friction grew from 0,325 to 0,512 at the key-in of electric current, and from 0,176 to 0,220 at influence the magnetic field. The results of perfection of stand are described for research of coupling parameters, namely possibility of his connecting to the personal computer and setting of electric drive. Connecting to the personal computer allowed to fix the got results on electronic carriers in future to work with them in different electronic resources and programs. Setting of electric drive allowed to revolve a disk that imitates a driving-wheel, evenly and with an identical twisting moment. Due to these measures the increase of exactness of measuring and calculations was attained during realization of researches. Realization of experimental researches is also described on the study of influence of external magnetic-field on the change of coupling descriptions in a model contact "wheel-rail".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/162
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 159

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkov.pdf395.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.