Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18073
Назва: Пропускна спроможність залізничного напрямку за умов швидкісного руху
Інші назви: Railway capacity in the presence of high-speed traffic
Автори: Калашнікова, Тетяна Юріївна
Кучерук, Ю. В.
Кугай, О. Ю.
Kalashnikova, T.
Kucheruk, Y.
Kugay, О.
Ключові слова: пропускна спроможність
графік руху поїздів
залізничний напрямок
пасажирський рух
високошвидкісний рух
railway capacity
train traffic schedule
railroad direction
passenger traffic
high speed traffic
Дата публікації: 2018
Видавництво: Інститут морегосподарства та підприємництва
Бібліографічний опис: Калашнікова Т. Ю. Пропускна спроможність залізничного напрямку за умов швидкісного руху / Т. Ю. Калашнікова, Ю. В. Кучерук, О. Ю. Кугай // Науковий погляд у майбутнє. - 2018. - Т. 2, Вип. 9. - С. 24-29.
Короткий огляд (реферат): UA: Розглянуто можливість реформування залізниць загального користування України у вигляді реалізації «європейської» моделі функціонування ринку залізничних перевезень, що передбачає надання пропускної спроможності та «ниток» графіку окремим перевізникам, у тому числі і міжнародним. Досліджено сучасний стан залізничних перевезень щодо тенденції попиту. Проведено аналіз основних методів розрахунку пропускної спроможності. Моделюванням пропускної спроможності на найбільш завантаженому залізничному напрямку визначено оптимальне співвідношення параметрів: кількості поїздів за одиницю часу, стійкості руху поїздів, кількості типів поїздів та швидкості руху поїздів.
EN: Considered the possibility of reforming the general railways of Ukraine in the form of implementation of the "European" model of the functioning of the railroad market, which provides for the provision of railway capacity and thread schedules for individual carriers, including international ones. The present state of railway transportation in relation to the demand trend is investigated. The analysis of basic methods of calculating the railway capacity. The simulation of the railway capacity at the most loaded railway line determined the optimal ratio of parameters: the number of trains per unit time, trains stability, the number of train types and the speed of trains.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18073
ISSN: 2415-766Х (print); 2415-7538 (online)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalashnikova.pdf934.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.