Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18134
Назва: Покрашення якості пасажирських залізничних послуг у нестандартних ситуаціях
Інші назви: Improving the quality of passenger rail services in non-standard situations
Автори: Малахова, Олена Анатоліївна
Жиленко, Х. О.
Malakhova, Olena
Zhylenko, Khrystyna
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Малахова О. А. Покрашення якості пасажирських залізничних послуг у нестандартних ситуаціях / О. А. Малахова, Х. О. Жиленко // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 82 Міжнар. наук.-практ. конф. (20-21 квітня 2023 р.). - Дніпро : УДУНТ, 2023. - С. 135-136.
Короткий огляд (реферат): UA: Залізниці є важливим компонентом систем громадського транспорту і відіграють життєво важливу роль у підтримці економічного та соціального розвитку. Тому, покращення якості залізничних пасажирських послуг особливо у нестандартних ситуаціях є важливим і складним аспектом сучасних транспортних систем. Однак рух пасажирських поїздів може бути порушений через різноманітні нестандартні ситуації, такі як несприятливі погодні умови, технічні проблеми та аварії. У таких ситуаціях пасажири можуть зіткнутися з незручностями, затримками та ризиками для безпеки, що призводить до незадоволення послугами залізниці. Тому існує потреба в ефективних стратегіях для покращення залізничних пасажирських перевезень у нестандартних ситуаціях.
EN: For most countries, rail transport is the main service provider for both passenger and freight transportation. However, unexpected events can occur that result in the inability of trains to run within their scheduled timeframe. In most cases, the inability to provide services often leads to deviations from the planned schedule and corresponding delays. Train delays are heavily influenced by interruptions that represent operational difficulties, such as traffic, section congestion, accidents, maintenance issues, or other operational categories. All delays can be grouped into the following categories: technical reasons at stations; line automation and skipping trains on routes; problems with locomotive and train crews, passenger-related problems; weather and climate conditions. Therefore, there is a need for further research to develop comprehensive and integrated strategies to improve rail passenger service in nonstandard situations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18134
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малахова.pdf304.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.