Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18366
Title: Розширення можливостей використання змішаного навчання (Blended Learning) за рахунок всебічного використання соціальних мереж і веб-сервісів
Authors: Шевченко, Анна Олександрівна
Issue Date: 2018
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Шевченко А. О. Розширення можливостей використання змішаного навчання (Blended Learning) за рахунок всебічного використання соціальних мереж і веб-сервісів / А. О. Шевченко // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 112-113.
Abstract: Студенти відомих закладів вищої освіти, наприклад, університетів Berkley, Stanford, MIT, мають можливість залучатися до аудиторних занять групи за допомогою веб-підключень (вебінарів), фізично не знаходячись в аудиторії, або спілкуватися за допомогою проведення відеоконференцій з використанням Google+ hangout. Практично у всіх провідних університетах світу під час проведення аудиторних занять активно використовуються Facebook та Twitter для забезпечення продуктивної дискусії, підвищення рівня взаємодії у межах студентського колективу. Це особливо актуально при проведенні занять в аудиторіях з великою кількістю студентів, де відсутня можливість вислухати думку кожного під час проведення інтерактивних занять. За рахунок використання можливостей даних мереж кожен студент має змогу узяти участь у вирішенні поставлених питань шляхом здійснення записів з поясненнями та постановки питань через Facebook та Twitter, що відображується на екрані, отже ця інформація стає загальнодоступною, показує активність студента і сприяє творчому пошуку.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18366
Appears in Collections:Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко.pdf307.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.