Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19266
Назва: Сервіс як фактор підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень
Інші назви: Service as a factor in increasing the competitiveness of railway passenger traffic
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Антонова, Олександра Ігорівна
Naumova, O. E.
Antonovа, O. I.
Ключові слова: сервіс
пасажирські перевезення
конкурентоспроможність
залізничний транспорт
service
passenger traffic
competitiveness
railway transport
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Наумова О. Е. Сервіс як фактор підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень / О. Е. Наумова, О. І. Антонова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна "Проблеми економіки транспорту". - 2012. - Вип. 3. - С. 62-69.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню ролі сервісу в системі підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень. Проведено уточнення поняття "сервіс" в сфері пасажирських перевезень. Розглянуто основні показники якості сервісного обслуговування пасажирів. Наведено алгоритм формування системи сервісного обслуговування при організації пасажирських перевезень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19266
ISSN: 2664-1259 (print); 2664-3871 (online)
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumova.pdf301.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.