Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/199
Назва: Жорсткість скріплень ТРЕП-Ш та ТРЕП при крученні рейки
Інші назви: The stiffness of the bond TRAP-N and TRAP torsional rail
Автори: Бєліков, Едуард Анатолійович
Byelikov, Eduard Anatolyevich
Ключові слова: рівновага сил
бічна сила
сила тертя ізолюючого вкладиша
пружний опір підрейкової прокладки
сила опору поперечному переміщенню підошви рейки
жорсткість вкладиша
жорсткість підрейкової прокладки
коефіцієнт тертя вкладиша по підошві рейки
сила клемного натискання
пружні динамічні вертикальні деформації
сила монтажного натискання клеми
the balance of power
the lateral force
the friction force of the insulating liner elastic resistance under-rail pads
the resistance force lateral movement of the rail foot
the stiffness of the liner
under-rail pad stiffness
friction pad on the sole of the rail
the power of the terminal is pressed
the elastic dynamic vertical deformation
the force pushing the mounting terminals
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бєліков Е. А. Жорсткість скріплень ТРЕП-Ш та ТРЕП при крученні рейки / Е. А. Бєліков // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 162. - С. 81-86.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто основні навантаження, що діють на скріплення типу ТРЕП та ТРЕП-Ш при крученні рейки під дією горизонтальних поперечних сил і дією вертикальних сил. Складені розрахункові схеми і емпіричні залежності роботи вузла скріплення. Базові математичні викладки є математичним подовженням просторової моделі взаємодії сил, що діють на верхню будову колії, розробленої в УкрДУЗТ для умов залізниць незагального користування. Подані математичні моделі дають можливість визначати в різних умовах експлуатації жорсткості скріплень ТРЕП та ТРЕП-Ш при крученні рейки під дією горизонтальних поперечних сил.
EN: The article describes the main load, which is operating on bonds-type TRAP-N and the TRAP torsional rail under the action of horizontal shear forces and vertical forces actions. Composed design diagram and empiricheskie according to work site bonds. Basic mathematical calculations is a mathematical prodoljeniem spatial model of interaction forces acting on the superstructure, designed in Ukjust for the conditions of the Railways of uncommon use. The mathematical models make it possible to determine various operating conditions of the bonds jetcost TRAP-N and the TRAP torsional rail under the action of horizontal shear forces.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/199
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 162

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Byelikov.pdf207.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.