Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2875
Назва: Визначення зусиль розпору насипного вантажу на стіни кузова напіввагона при перевезенні залізничним поромом
Інші назви: The definition of freight pressure which influence upon the wall of open-top wagon under transportation with railway-ferry boat
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, Alyona Alexandrovna
Ключові слова: вагон
динаміка вагона
навантаження конструкції
залізнично-водний транспорт
залізнично-поромні перевезення
wagon
the dynamics of wagon
loading of construction
railway-ferry transport
railwayferry boat transportation
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Визначення зусиль розпору насипного вантажу на стіни кузова напіввагона при перевезенні залізничним поромом / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип.143. - С. 54-57.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті проводиться аналіз зусиль, які впливають на міцність несучих конструкцій кузовів вагонів при перевезенні залізничним поромом. Отримані результати дадуть змогу забезпечити збереження вагонів при експлуатації в міжнародному залізнично-водному сполученні і підвищити надійність перевезення вантажів у міжнародних напрямках.
EN: The historical development of railway ferry-boat transportation in Ukraine with other countries of the Black Sea basin is being researched in this article. Juefilled investigation is grounding co – operation railway and marin transport and is justifing the necessity to in introduce new ferry-boat routes. The article analyses the efforts effecting strength on elements of wagon bodies under transportation with ferry-boat. It gives us an opportunity to develop measures as to the adaptation of wagons bodies to the interaction with the fastenings of railway-ferries by means of equipping their bearing constructions with special fastening assemly units. Such technical solution will allow decreasing expenses for unscheduled repair of wagons while transporting them on railway-ferries and providing safety of traffic of combined transport. The investigation data allows ensuring safety of a wagon fleet while operating it in the international railway-water communication and increasing the efficiency of combined transport in the spectrum of international transportations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2875
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 143

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Lovskaya.pdf376.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.