Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28908
Назва: | Методичний аспект реформи вищої освіти в Україні побудова освітніх програм |
Автори: | Чаленко, Олександр Васильович Пєнкіна, Ольга Євгеніївна |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Чаленко О. В. Методичний аспект реформи вищої освіти в Україні побудова освітніх програм / О. В. Чаленко, О. Є. Пєнкіна // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 100-101. |
Короткий огляд (реферат): | З набуттям чинності нового Закону України „Про вищу освіту” почався новий етап реформування вітчизняної освітньої системи. Закон містить багато норм, апробованих у європейських університетах, але нових для українських закладів освіти. Однією з головних методологічних засад нового Закону України „Про вищу освіту” є автономія закладів вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28908 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чаленко.pdf | 228.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.