Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28908
Назва: Методичний аспект реформи вищої освіти в Україні побудова освітніх програм
Автори: Чаленко, Олександр Васильович
Пєнкіна, Ольга Євгеніївна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Чаленко О. В. Методичний аспект реформи вищої освіти в Україні побудова освітніх програм / О. В. Чаленко, О. Є. Пєнкіна // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 100-101.
Короткий огляд (реферат): З набуттям чинності нового Закону України „Про вищу освіту” почався новий етап реформування вітчизняної освітньої системи. Закон містить багато норм, апробованих у європейських університетах, але нових для українських закладів освіти. Однією з головних методологічних засад нового Закону України „Про вищу освіту” є автономія закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28908
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чаленко.pdf228.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.