Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2965
Назва: Дослідження ефективності контролю стану колійних ділянок на станції з використанням методу рахунку осей
Інші назви: Study of the effectiveness of control state travel sites for stations using method axle counting
Автори: Нечаєв, Андрій Михайлович
Nechayev, Andrew
Ключові слова: контроль зайнятості ділянок колії
метод рахунку осей
точковий колійний датчик
тональне рейкове коло
режим роботи рейкового кола
коефіцієнт чутливості до пошкодженої рейки
control employment sections of the track
the method of counting axles
track point sensor tone track circuit
operation of the track circuit
coefficient of sensitivity to damage the rail
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Нечаєв А. М. Дослідження ефективності контролю стану колійних ділянок на станції з використанням методу рахунку осей / А. М. Нечаєв // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 144. - С. 70-78.
Короткий огляд (реферат): UA: Для залізничних станцій досліджена можливість гармонійного поєднання переваг систем контролю стану колійних ділянок методом рахунку осей та розгалужених тональних рейкових кіл накладання. Використання точкових колійних датчиків дозволяє усунути у горловинах по головному ходу ізолюючі стики. За допомогою розгалужених тональних рейкових кіл, що налаштовані на нормальний і контрольний режими функціонування, здійснюється контроль зламу рейок і кодування поїзних маршрутів сигналами АЛСН.
EN: For railway stations investigated the possibility of a harmonious combination of advantages condition monitoring systems track sections counting method branched axes and tonal overlay track circuits. Using point position encoders allows to remove the neck of the main entrance insulated joints. With branched tonal overlay track circuits tuned to normal modes of operation and control, are controlled kink rail train paths and coding signals ALSN. Use on the main rails neck station TC overlay allows connection points from the RC to the rail line to carry signals encoding ALSN more elongated sections. Upon liquidation of isolating joints decreases the amount of railroad equipment, reduced material costs for its maintenance due to "strengthen" the way physically (track structure) and electrically (for lack of a throttle - transformers and jumpers from them to the rails simplify sanitation conditions return traction current). Using TC overlay with a significant number of branches only for normal control modes and allows under simplified settings TC fix violation of the integrity of the rail line.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2965
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 144

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nechayev.pdf485.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.