Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29907| Назва: | Впровадження нових форм організації освітнього процесу та контролю знань студентів |
| Автори: | Крутько, Ірина Миколаївна |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Крутько І. М. Впровадження нових форм організації освітнього процесу та контролю знань студентів / І. М. Крутько // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 59-60. |
| Короткий огляд (реферат): | Основними формами організації освітнього процесу всіх рівнів навчання є лекційні та семінарські заняття. Лекційні заняття мають на меті донесення до студентів основних понять і змісту питання, яке розглядається. Наступним етапом у засвоєнні навчального матеріалу є семінарські та практичні заняття. Семінарським заняттям у сучасній вищій школі належить значна частина навчального часу, особливо з дисциплін соціально-економічного й гуманітарного циклів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29907 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Крутько.pdf | 501.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.