Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29907
Назва: Впровадження нових форм організації освітнього процесу та контролю знань студентів
Автори: Крутько, Ірина Миколаївна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Крутько І. М. Впровадження нових форм організації освітнього процесу та контролю знань студентів / І. М. Крутько // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 59-60.
Короткий огляд (реферат): Основними формами організації освітнього процесу всіх рівнів навчання є лекційні та семінарські заняття. Лекційні заняття мають на меті донесення до студентів основних понять і змісту питання, яке розглядається. Наступним етапом у засвоєнні навчального матеріалу є семінарські та практичні заняття. Семінарським заняттям у сучасній вищій школі належить значна частина навчального часу, особливо з дисциплін соціально-економічного й гуманітарного циклів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29907
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крутько.pdf501.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.