Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумова, Олена Едуардівна-
dc.date.accessioned2025-11-26T16:26:01Z-
dc.date.available2025-11-26T16:26:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаумова О. Е. Роль та призначення маркетингових підрозділів в системі менеджменту залізничного транспорту / О. Е. Наумова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте - ЭКУЖТ 2011: материалы VI Междунар. научно-практ. конф., 12-21 декабря 2011 г. – Киев: ГЭТУТ, 2011. – С. 259-261.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-2197-35-8-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30137-
dc.description.abstractВ умовах гострої конкуренції на ринку транспортних послуг успішність роботи будь-якого транспортного підприємства прямо залежить від того, наскільки воно враховує потреби ринку і якою мірою задовольняються потреби споживачів. Дієвим інструментом, що пов’язує внутрішні можливості підприємства з вимогами ринку, є маркетинг. Перехід менеджменту підприємства на управління за концепцією маркетингу означає, що основним принципом діяльності є виявлення потреб споживачів і задоволення їх найкращим, у порівнянні з конкурентами, чином. Особливу актуальність застосування концепції маркетингу набуває на ринку залізничних пасажирських перевезень, які в даний час є збитковими.uk_UA
dc.publisherГосударственный экономико-технологический университет транспортаuk_UA
dc.titleРоль та призначення маркетингових підрозділів в системі менеджменту залізничного транспортуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf6.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.