Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30137
Title: Роль та призначення маркетингових підрозділів в системі менеджменту залізничного транспорту
Authors: Наумова, Олена Едуардівна
Issue Date: 2011
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Наумова О. Е. Роль та призначення маркетингових підрозділів в системі менеджменту залізничного транспорту / О. Е. Наумова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте - ЭКУЖТ 2011: материалы VI Междунар. научно-практ. конф., 12-21 декабря 2011 г. – Киев: ГЭТУТ, 2011. – С. 259-261.
Abstract: В умовах гострої конкуренції на ринку транспортних послуг успішність роботи будь-якого транспортного підприємства прямо залежить від того, наскільки воно враховує потреби ринку і якою мірою задовольняються потреби споживачів. Дієвим інструментом, що пов’язує внутрішні можливості підприємства з вимогами ринку, є маркетинг. Перехід менеджменту підприємства на управління за концепцією маркетингу означає, що основним принципом діяльності є виявлення потреб споживачів і задоволення їх найкращим, у порівнянні з конкурентами, чином. Особливу актуальність застосування концепції маркетингу набуває на ринку залізничних пасажирських перевезень, які в даний час є збитковими.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30137
ISBN: 978-966-2197-35-8
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf6.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.