Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30137
Назва: Роль та призначення маркетингових підрозділів в системі менеджменту залізничного транспорту
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Бібліографічний опис: Наумова О. Е. Роль та призначення маркетингових підрозділів в системі менеджменту залізничного транспорту / О. Е. Наумова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте - ЭКУЖТ 2011: материалы VI Междунар. научно-практ. конф., 12-21 декабря 2011 г. – Киев: ГЭТУТ, 2011. – С. 259-261.
Короткий огляд (реферат): В умовах гострої конкуренції на ринку транспортних послуг успішність роботи будь-якого транспортного підприємства прямо залежить від того, наскільки воно враховує потреби ринку і якою мірою задовольняються потреби споживачів. Дієвим інструментом, що пов’язує внутрішні можливості підприємства з вимогами ринку, є маркетинг. Перехід менеджменту підприємства на управління за концепцією маркетингу означає, що основним принципом діяльності є виявлення потреб споживачів і задоволення їх найкращим, у порівнянні з конкурентами, чином. Особливу актуальність застосування концепції маркетингу набуває на ринку залізничних пасажирських перевезень, які в даний час є збитковими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30137
ISBN: 978-966-2197-35-8
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумова.pdf6.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.