Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30138
Title: Формування та підвищення лояльності споживачів транспортних послуг
Authors: Плугіна, Юлія Андріївна
Issue Date: 2011
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Плугіна Ю. А. Формування та підвищення лояльності споживачів транспортних послуг / Ю. А. Плугіна // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте - ЭКУЖТ 2011: материалы VI Междунар. научно-практ. конф., 12-21 декабря 2011 г. – Киев: ГЭТУТ, 2011. – С. 262-264.
Abstract: Враховуючи те, що економіка України потрохи оговтується від негативного впливу світової фінансової кризи 2008-2009 рр., одними з найактуальніших для підприємств залізничного транспорту є такі завдання: повернення втрачених, збереження існуючих та набуття нових споживачів. Одним з найефективніших інструментів маркетингу, за допомогою якого можливе виконання окреслених завдань, останніми роками стає управління споживчою лояльністю, що враховує два компоненти: поведінка споживача при виборі товару (послуги, підприємства) і ставлення споживача до певного товару (послугу, підприємства), та має назву комплексної споживчої лояльності.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30138
ISBN: 978-966-2197-35-8
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плугіна.pdf6.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.