Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3173
Назва: Визначення порядку діагностування буксових вузлів електровозів на основі даних про їх пошкодження в експлуатації
Інші назви: The determination of the procedure of diagnostics of the axle nodes of locomotives on the basis of data about their damage in maintenance
Автори: Дацун, Юрій Миколайович
Колесніченко, Г. О.
Datsun, Yurii
Kolesnichenko, Georgy
Ключові слова: буксовий вузол
пошкодження
діагностика
вібрація
пробіг
axle node
damage
diagnostics
vibration
mileage
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дацун Ю. М. Визначення порядку діагностування буксових вузлів електровозів на основі даних про їх пошкодження в експлуатації / Ю. М. Дацун, Г. О. Колесніченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158. Т.2. - С. 16-20.
Короткий огляд (реферат): UA: Проведено дослідження статистичних даних пошкоджень буксових вузлів електровозів ЧС-2 в експлуатації. Виявлено найбільш характерні пошкодження буксових вузлів і ймовірні причини їх виникнення. Визначено характеристики закону розподілу пошкоджень буксових вузлів. Розраховано момент проведення першого діагностування буксових вузлів після ремонту за критерієм безвідмовної роботи. Розглянуто основні методи вібродіагностики підшипникових вузлів. Сформовано напрямки підвищення надійності буксових вузлів.
EN: In the article the damage of the axle boxes of locomotives CHS-2 in operation are analyzed. The most frequently in use bearings of axle nodes are damaged (their rings and separators). On the basis of histograms is determined that the distribution obeys the Weibull law. Based on the analysis of the nature of the damage the main directions of improving the reliability of axle nodes of locomotives in maintenance are determined. To determine the technical condition of axle boxes the usage of the methods and technical systems based on the analysis of parameters of vibration is proposed. The article presents a short analysis of existing methods of diagnostics of the bearings of nodes. As a result of the calculation according to the criterion of uptime the time of first diagnosis of axle equipment after repair is defined. To further determine the frequency of diagnosis the criterion of change of parameters of the technical state of the node is proposed to use. For the current conditions of the maintenance of locomotives the introduction of diagnostic systems that have the functions of anticipating and shaping the future recommendations according to the previous diagnostics would be as the most acceptable option.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3173
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 158. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Datsun.pdf354.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.