Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/41
Назва: Дослідження опору костилів і шурупів при висмикуванні з дерев’яної шпали, відновленої полімером
Інші назви: Research of resistance of spikes and screws while pulling from wooden sleeper restored by polymer
Автори: Фаст, Денис Андрійович
Корнієнко, Олег Вікторович
Савін, Андрій Андрійович
Христенко, Євгеній Анатолійович
Fast, Denis Andreevich
Korniienko, Oleh Viktorovych
Savin, Andrii Andriiovych
Khrystenko, Yevhenii Anatoliiovych
Ключові слова: дерев’яна шпала метрополітену
костиль
шуруп
полімер
опір висмикуванню
wooden sleeper of subway
spike
screw
polymer
resistance of pulling
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Фаст Д. А. Дослідження опору костилів і шурупів при висмикуванні з дерев’яної шпали, відновленої полімером / Д. А. Фаст, О. В. Корнієнко, А. А. Савін, Є. А. Христенко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - , 2018. - Вип.175. - С. 57-63.
Короткий огляд (реферат): UA: Для дослідження роботи проміжних скріплень (костилів і шурупів) у дослідних дерев’яних шпалах, відновлених полімерними матеріалами, було проведено випробування їх на висмикування. Отримані результати підтверджують доцільність використання пластмаси акрилової самотвердної АСТ-Т для відновлення експлуатаційних властивостей дерев’яних шпал, які перебувають у процесі експлуатації в тунелі метрополітену.
EN: On the railways, the main part of wooden sleepers replaced with reinforced concrete. They have longer service lives, provide a constant track width, are less exposed to atmospheric influences and require lower maintenance costs. But under exploitation in underground tunnels, where the ballast under the rail-sleepers grid is a monolithic concrete foundation, the use of reinforced sleepers is complicated by increased rigidity of the base. Therefore, for the subway the most effective is the construction of the track on wooden sleepers. The main distinctive feature of the operation of wooden sleepers in the subway is that they are drowned in the road concrete and, in this connection, replacing them with new ones is a rather complicated and expensive operation, which requires considerable expenses for manual labor and costs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/41
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 175

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fast.pdf243.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.