Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5188
Назва: Соціальна відповідальність малого бізнесу як його конкурентна перевага
Інші назви: Социальнаяответственность малого бизнеса как его конкурентное преимущество
Social responsibility of small business as its competitive advantage
Автори: Полякова, Олена Миколаївна
Хорошаєва, Є. В.
Полякова, Е. Н.
Хорошаева, Е. В.
Polyakova, E. N.
Khoroshaeva, E. V.
Ключові слова: малий бізнес
підприємництво
конкурентна перевага
соціальна відповідальність
соціальний розвиток
малый бизнес
предпринимательство
конкурентное преимущество
социальная ответственность
социальное развитие
small business
entrepreneurship
competitive advantage
social responsibility
social development
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Полякова О. М. Соціальна відповідальність малого бізнесу як його конкурентна перевага / О. М. Полякова, Є. В. Хорошаєва // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - № 60. - С. 33-39.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто підходи до соціальної відповідальності малого бізнесу, виявлено основні конкурентні переваги та проаналізовано риси моделей соціальної відповідальності фірм. Встановлено, що соціально відповідальна діяльність малих підприємств сприяє поліпшенню іміджу і репутації брендів, підвищенню рівня продажів і зростанню лояльності споживачів, скороченню тиску з боку перевіряючих органів, зростанню соціально-відповідальних інвестицій. RU: В статье исследованы основные проблемы развития малого бизнеса в Украине. Выявлены основные конкурентные преимущества и проанализированы черты моделей социальной ответственности фирм. Установлено, что низкая степень доходности и короткий жизненный цикл малых предприятий, проблемы, связанные с дефицитом кадров, нехваткой производственных и офисных помещений превращаются в мощный сдерживающий фактор утверждения института социальной ответственности в малом бизнесе. Определено, что решение указанных проблем должно стать одним из ключевых направлений государственной политики, поскольку именно малое предпринимательство будет способствовать значительному повышению эффективности реализации отечественного экономического потенциала, оптимизации участия Украины в международном разделении труда, усилению конкурентоспособности национальной экономики. EN: The article examines the main problems of small business development in Ukraine. The basic competitive advantages are revealed and features of models of social responsibility of firms are analyzed. It is established that the low level of profitability and short life cycle of small enterprises, the problems associated with the shortage of personnel, the shortage of production and office premises are becoming a powerful deterrent to the institution of social responsibility in small business. It is determined that the solution of these problems should become one of the key directions of state policy. It is small business that will contribute to a significant increase in the effectiveness of the implementation of the domestic economic potential, optimize Ukraine's participation in the international division of labor, and enhance the competitiveness of the national economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5188
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 60

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyakova.pdf378.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.