Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/599
Назва: Управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств залізничного транспорту
Інші назви: Сontrol of competitiveness of building enterprises of railway transport
Автори: Боровик, Юрій Тарасович
Borovik, Y. T.
Ключові слова: конкурентоспроможність
будівельні підприємства залізничного транспорту
фактори конкурентоспроможності
маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю
competitiveness
construction enterprises of railway transport
factors of competitiveness
marketing mechanism of com petitiveness management
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Боровик, Ю. Т. Управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств залізничного транспорту / Ю. Т. Боровик // Вісник економіки транспорту i промисловості. - 2017. - № 59. - С.101-108.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті досліджено фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства та визначено основні сфери управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств і організацій залізничного транспорту. Визначено організаційні заходи, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства. Запропоновано маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств залізничного транспорту. Досліджено специфіку будівельних підприємств залізничного транспорту.
EN: In the article factors of influence on the competitiveness of enterprises are investigated and the main spheres of management of competitiveness of construction enterprises and organizations of railway transport are determined. As a result of increased competition, the task of increasing the competitiveness of construction companies becomes urgent. This explains the need for in-depth study of various approaches of scientists to the issue of classification of factors of enterprise competitiveness. The article defines organizational measures aimed at increasing the competitiveness of construction companies. A marketing mechanism for managing the competitiveness of railway construction enterprises is proposed, which consists of four main components: the competitiveness of enterprise products as the basic basis for its development; the brand's competitiveness; the competitiveness of the enterprise and the competitiveness of the enterprise's potential, that is, the ability to work in the market in the long term, successfully adapt to changing conditions and environmental factors, preserve existing and create new competitive advantages. The features of the construction industry, including the specifics of railway construction, are explored.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/599
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 59

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borovik.pdf393.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.