Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8553
Назва: Зміна коефіцієнта зчеплення колеса з рейкою в процесі припрацювання контактуючих поверхонь
Інші назви: Changes of the friction wheel with the rail during running of the contacting surfaces
Автори: Воронін Сергій Володимирович
Груник, Іван Степанович
Волков, Олександр Вікторович
Voronin, Sergey
Grunyk, John
Воронін, Сергій Володимирович
Volkov, Alexander
Ключові слова: фрикційний контакт
колесо
рейка
коефіцієнт зчеплення
припрацювання поверхні
frictional contact
wheel
rail
adhesion coefficient
running-surface
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Воронін С. В. Зміна коефіцієнта зчеплення колеса з рейкою в процесі припрацювання контактуючих поверхонь / С. В. Воронін, І. С. Груник, О. В. Волков // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(1). - С. 170-176.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті приведено аналітичний огляд та класифікація існуючого обладнання, яке використовується для експериментальних досліджень фрикційних властивостей і характеристик контакту “колесо-рейка”. У роботі дано опис лабораторного стенду для проведення експериментальних досліджень фрикційних характеристик контакту “колесо-рейка”, а також результати проведених досліджень по зміні коефіцієнта зчеплення в процесі припрацювання контактуючих поверхонь.
EN: The article provides an analytical overview and classification of existing equipment, which is used for experimental studies of the frictional properties and characteristics of the contact "wheel-rail." A description of the laboratory stand for experimental studies of the friction characteristics of the contact "wheel-rail." The model allows to determine the friction coefficient in the laboratory and reproduce the process of rolling wheels on the rail in a single point of contact. For this is a detailed methodology for conducting research within the proposed stand. Also shown are the results of the research to change the coefficient of friction during the running of the contacting surfaces. At present, this process has not been studied in detail, so is the actual conduct additional research and testing, which could give a clearer picture of the patterns of interaction between wheel and rail.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8553
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 148. Т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronin.pdf545.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.